Windows 8 ve 8.1 de Usburn Brenner 8 sorunu

Windows 8 ve 8.1 de Usburn Brenner 8 sorunu
                        Windows 8 ve 8.1 de Usburn Brenner 8 sorunu
Brenner 8 pic programlayıcılar için bilgisayarınıza kuruyorsanız Sürücü yani driver yüklemede sorun yaşıyorsunuz demektir. Bu sorunu aşağıdaki şekilde çözebilirsiniz.

Bilmeyenler için önce Usburn Brenner 8 kurulumundan bahsedelim.

Programı kurdunuz. Kiti usb ye taktınız. Aygıt yöneticisinden Diğer aygıtlarda usburn Brenner 8 i görürsünüz. ancak üzerinde sarı ünlem işareti vardır. onu kaldırmak için sürücü yazılımını el ile yükle deyip bilgisayardan driverin bulunduğu klasörü seçersiniz. Programı uyumluluk modunda örneğin xp sp2 gibi çalıştırmayı unutmayınız.


Şimdi Windows 8 ve Windows 8.1 de Brenner 8 kurmak için yani kurduktan sonra driver yükleyebilmek için şu adımları izleyelim.

Bilgisayarınızda aramaya girerek "çalıştır (run)" kısmına (shutdown.exe / r / o / f / t 00) yazınız.
Windows 8.1 için (shutdown.exe /r /o /f /t 00) yazınız. İkiside aynı demeyin aralardaki boşluklar fark ediyor.

Bunu yapınca bilgisayarınız açılıp kapanacak yada bir ekran gelecek. Bu ekrandan


Gelen ekranda "Sorun gider" i seçin"
"Gelişmiş seçenekler" i seçin.
"Başlangıç ayarları" nı seçin.
"Yeniden başlat" ı seçin. (PC kapanıp açılacak)
Gelen ekrandan "7) Disable driver signature enforcement" için klavyede "7" rakamına yada "F7" ye basın. 
(PC kapanıp açılacak) "Sürücü İmza Uygulama devre dışı bırak" yaptınız yani.

Aygıt yöneticisi
Brenner 8 seç Sürücü güncelleştir de driver yolunu seç ve kur.
sürücüyü yinede yükle demeyi unutma.

Tebrikler artık Windows 8 yada Windows 8.1 inizde brenner 8 iniz çalışıyor.

20 yorum:

  1. Sağolasın kardeş çok sağol :D

    YanıtlaSil
  2. şimdi benim pc güncellenmiş beri yükleyemezsiniz Bu 10 nowindows yüklemek için
    Ben size adım adım bir video yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. şimdi benim pc güncellenmiş beri yükleyemezsiniz Bu 10 nowindows yüklemek için
    Ben size adım adım bir video yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Hocam Allah razı olsun, büyük bi sıkıntıya çözüm getirdin. Yeni programlayıcı almayı düşünüyordum neredeyse.

    YanıtlaSil
  5. bu win10 için geçerli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim ustam ama sen denedi iden paylaşır mısın. Windows 10 da işe yarıyor mu?

      Sil
    2. Windows 10'da denedim çalışıyor

      Sil
  6. win10 da denedim güncelleştirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleme : Dediklerini yaptım oldu. Teşekkür ederim. Ayrıca usburn çalıştırıken kesinlikle sağ tık yönetici olarak çalıştır ile çalıştırmalısınız. Ben o şekilde çalıştırdım. Direk çalıştırırsanız program açıyor fakat PIC i tanımıyor.

      Sil
  7. usta cmd gibi bir ekran açılıp kapanıyor wind 10 neden böyle yapıyo bi bilgin varmı ??

    YanıtlaSil
  8. Ben programda reset e tıkladım şimdi çalışmıyor cihaz ne yapmalıyım? aciiiiiiiilllll yardım....

    YanıtlaSil
  9. Win10 da çalışıyor. Teşekkürler..
    Windows 10 da Usburn Brenner 8 sorununun Çözümü

    Brenner 8 pic programlayıcılar için bilgisayarınıza kuruyorsanız Sürücü yani driver yüklemede sorun yaşıyorsunuz demektir.
    Bu sorunu aşağıdaki şekilde çözebilirsiniz.

    Önce Usburn Brenner 8 kurulumundan bahsedelim;
    Programı kurdunuz. Kiti usb ye taktınız. Aygıt yöneticisinden Diğer aygıtlarda usburn Brenner 8 i görürsünüz.
    Ancak üzerinde sarı ünlem işareti vardır. Onu kaldırmak için sürücü yazılımını el ile yükle deyip bilgisayardan driverin
    bulunduğu klasörü seçersiniz. Programı uyumluluk modunda win8 (xp sp2, win7 bunlar da olur) gibi çalıştırmayı unutmayınız.


    Windows 10 da Brenner 8 kurmak için yani kurduktan sonra driver yükleyebilmek için şu adımları izleyelim.
    Bilgisayarınızda aramaya girerek "çalıştır (run)" kısmına Windows 10 için (shutdown.exe /r /o /f /t 00) yazınız.
    Dikkat! Aralardaki boşluklar fark ediyor.

    Bunu yapınca bilgisayarınız açılıp kapanacak yada bir ekran gelecek. Bu ekrandan

    Gelen ekranda sırasıyla seçin;
    "Sorun gider"
    "Gelişmiş seçenekler"
    "Başlangıç ayarları"
    "Yeniden başlat". (PC kapanıp açılacak)

    Gelen ekrandan;
    "7) Disable driver signature enforcement" için klavyede "7" rakamına yada "F7" ye basın. (PC kapanıp açılacak)
    Not: "Sürücü İmza Uygulama devre dışı bırak" yaptınız yani.

    Aygıt yöneticisi
    Brenner 8 seç Sürücü güncelleştir de driver yolunu seç ve kur.
    sürücüyü yinede yükle demeyi unutma.

    Artık Windows 10 da brenner 8 çalıştırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Windows’un baş ağrıtıcı hatalarından biriyle karşınızdayız. Özellikle format atma zamanında karşınıza çıkan bu hatadan dolayı format işlemi de sekteye uğrayabilmektedir. Peki nedir bu sorun? Şimdi detaylarıyla Windows Sürücü Yükle Hatası ve Çözümü‘ne değineceğiz.
    http://www.windowshatalari.com/windows-surucu-yukle-hatasi-ve-cozumu/

    YanıtlaSil
  11. Windows her yeni sürümü ile birlikte birçok hatayı ortadan kaldırsa da hem yeni eklenen hem de daha önceden beri var olan hataları ile büyük sıkıntılar ortaya çıkarabiliyor. Özellikle üçüncü parti yazılımlar ve kötü yazılımlardan dolayı ortaya çıkan windows hataları ile ilgili aşağıdaki siteyi sizlere önermekteyim. Bu site üzerinden hem windows hatalarına hem de oyun, program, Microsoft yazılımlarının hatalarına rahatlıkla ulaşabilir ve çözüm önerilerini inceleyebilirsiniz.
    http://www.windowshatalari.com

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler win 10 da yaptım işe yaradı.

    YanıtlaSil
  13. Windows 8 ve 8.1 Ücretsiz etkinleştirmek isteyenler >>> https://tinyurl.com/uu9a5qg Sayfamdan ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  14. çok sağolun. çalışıyor

    YanıtlaSil